پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۸۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
فرهنگسرای امید برگزار می‌کند
فرهنگسرای امید به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، ویژه برنامه پیک سلامت را در یکی از مناطق محروم اطراف شهر تهران برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 ، در آستانه فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، ویژه برنامه ای تحت عنوان «پیک سلامت» در مناطق محروم اطراف شهر تهران (جنوب شرقی تهران) برگزار می کند.

گفتنی است این برنامه در روز پنج شنبه 9 بهمن ماه 1399 ، به همت کتابخانه امام خمینی (ره) و با مشارکت و همکاری گروه جهادی دیده بان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

در این برنامه گروه جهادی دیده بان از تیم های پزشکی ، آموزشی و سرگرمی دعوت به همکاری کرده‌اند تا شهروندان و ساکنان این منطقه از خدمات ایشان بهره مند شوند.

لازم به ذکر است تیم پزشکی به منظور بررسی و پایش سلامت و همچنین معاینه عمومی افراد ساکن  و تیم آموزشی جهت رفع مشکلات درسی دانش آموزان و توزیع لوازم التحریر در بین آنان حضور خواهند داشت.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ، اجرای نمایش شاد عروسکی برای کودکان توسط تیم عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و توزیع غذای گرم در بین مردم منطقه است.
برچسب ها: فرهنگسرای امید
نظر شما