شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
نشست حمایت از کانون‌های نمایش، رادیویی و گویندگی چهارشنبه هشتم بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دبیران کانون‌های نمایشی و رادیویی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشستی صمیمانه با مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری این سازمان ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های خود با رویکردهای جدید این مرکز در سال ۱۴۰۰ آشنا شدند. این نشست هشتم بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران با حضور دبیران این کانون‌ها برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری ضمن خیر مقدم به دبیران کانون های نمایش، رادیویی و گویندگی هدف از این نشست را معرفی ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری در پردیس تئاتر تهران و اهداف حوزه کانونی در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد. 

در ادامه حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران نیز این نشست را آغاز همکاری پردیس تئاتر تهران و کانون‌های نمایش، رادیویی و گویندگی در سازمان عنوان کرد و افزود: این نشست می‌تواند سرآغاز شکوفایی فعالیت‌های هدفمند کانون‌های نمایش در سازمان فرهنگی هنری با مرکز پردیس تئاتر تهران باشد تا دبیران و اعضای کانون‌ها بتوانند با توجه به نوع فعالیت خود از این امکانات ضمن هماهنگی با مناطق خود بهره‌برداری کنند.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم محدودیت‌های دوران کرونا این مرکز با رعایت پروتکل‌ها و تغییر شیوه در اجرا بسیار فعال و پویاست. 

عالم بخش همچنین آماری از میزان فعالیت و تولیدات پردیس تئاتر تهران در این دوران بیان کرد و گفت: همه کانون‌های علاقه‌مند برای استفاده از ظرفیت‌های پردیس می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از مدیریت مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران و مراجعه به پردیس تئاتر تهران از این امکانات بهره‌مند شوند.

در پایان از کانون جهادی تئاتر به دبیری رضا فقیهی به خاطر فعالیت در دوران کرونا در مناطق محروم تقدیر شد و پس از اهدای هدیه فرهنگی به مدعوین، بازدید میدانی برای آشنایی بیشتر دبیران کانون‌ها از سالن‌های نمایش و ظرفیت‌های پردیس تئاتر تهران انجام شد.  

۳۳ نفر از دبیران کانون‌های نمایش و ۱۱ نفر از دبیران کانون‌های رادیویی و گویندگی از گروه کانون رسام در این نشست حضور داشتند.

نظر شما