جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
در آستانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگ‌سرای خانواده به این مناسبت اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت دهه فجر برای بهره‌مندی علاقه‌مندان در فضای مجازی و به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
 
موشن‌گرافیک «بانوی انقلاب» با نگاهی کوتاه به زندگی خدیجه ثقفی همسر امام خمینی(ره) با مشارکت کانون بانوان آستان قدس رضوی خراسان جنوبی منتشر می‌شود.
 
همچنین فتوکلیپ‌های «زن در آینه انقلاب» با موضوع معرفی زنان موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و فتوکلیپ «تاج شاه و کلاه‌ها» نوشته کاظم مزینانی و خوانش محمدفاضل فروتنی با استفاده از زبان قصه از ظلم و ستم و همدلی سخن می‌گوید.

نمایشگاه مجازی «تاریخ انقلاب» با مشارکت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کانون کتاب آستان قدس رضوی خراسان جنوبی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند به منظور معرفی کتب تاریخ انقلاب و فتوکلیپ «دیوارنویسی انقلاب» برگرفته از شعارهای طراحی شده با موضوع انقلاب به هنرمندی علی نیازی به همراه اجرای مسابقه خاطره‌نویسی و قصه انقلاب در رده سنی کودک و نوجوان با مشارکت هنرمندان شهر کرمانشاه و بیرجند ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

به منظور ترویج روحیه ایثار، جهاد، شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب ویژه‌برنامه «مهرآیین» از خانواده شهدای انقلاب تجلیل می‌شود.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یادشده می‌توانند به صفحات اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.
نظر شما