پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
همزمان با ایام الله دهه فجر برپا می‌شود؛
نمایشگاه عکس «امتداد» با تصاویری از روزهای انقلاب و امام(ره) از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به صورت مجازی و حضوری در فرهنگ‌سرای امام(ره) برپا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،نمایشگاه عکس «امتداد» ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شامل عکس‌ها و تصاویر انقلاب و امام راحل است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به صورت مجازی و حضوری در فرهنگ‌سرای امام(ره) برپا می‌شود. 

این نمایشگاه با شعار«آینده روشن» شامل ۲۵ قطعه تصویر از رویدادهای پیروزی انقلاب است. این نمایشگاه گزیده‌ عکس‌های عکاسان انقلاب طی یک دهه عکاسی از حرکت‌های انقلابی اقشار مختلف مردم و بنیانگذار جمهوری اسلامی از جمله ورود امام به بهشت زهرا، دیدار مردم قم با ایشان، راهپیمایی‌های مردم، دیدار مسئولان با ایشان و... به نمایش در می‌آید.
 
این آثار در سایز ۶۰ در ۹۰ حاوی عکس‌هایی به یادماندنی از دوره‌های مختلف به یادگار مانده است که هر کدام قصه و روایت خاص خود را دارد.  برخی از این تصاویر  از آثار میشل ستبون، هنرمند فرانسوی  که وی ثبت‌کننده ماندگارترین تصاویر از انقلاب و مبارزات مردم است.

نشانی آدرس اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام (ره) imam.farhangsara است و علاقه‌مندان برای بازدید از محل نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شهید باهنر، سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.

نظر شما