جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه این ایام از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت دهه فجر و هزمان باسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ با بیش از ۲۰ برنامه این ایام را جشن می‌گیرد. 

تولید پادکست رادیو پیروزی در ۱۰ اجرا در فضای مجازی برگزار می‌شود. هر اپیزود از این پادکست در یک روز از ایام الله فجر منتشر می‌شود و به شرح رخدادها و حوادث آن ایام می‌پردازد. منابع محتوا از متون معتبر سخنرانی‌های امام و رهبری و جراید انتخاب شده است، هدف اصلی این برنامه یاد آوری شور و هیجان آن ایام است.

مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های مهم دنیا که در قالب موشن گرافیک، پادکست و ویدیو کلیپ تهیه و در فضای مجازی بارگذاری می‌شود. دستاورد برنامه دیگری است که توسط کتابخانه امام علی (ع) برگزار می‌‌شود. دستاورد در راستای معرفی فلسفه و ماهیت انقلاب و به منظور حفظ و برجسته سازی منابع و ارزش‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی آن، همزمان با  برگزاری نمایشگاه مجازی از کتب مرتبط، به معرفی ۲ عنوان کتاب برتر در قالب موشن گرافی بپردازد.

انقلاب نور برنامه خانه موزه شهید مهدی پور در ایام دهه فجر است که به منظور آشنایی هر چه بیشتر اقشار عمومی مردم مخصوصا نسل جوان با اهداف عالیه  انقلاب اسلامی خصوصا دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن با در نظر گرفتن شرایط کنونی جامعه و دستاوردهای چهل ساله انقلاب پر افتخار جمهوری اسلامی ایران کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌شود.«خلع سلاح» بیان داستان سقوط طاغوت ازنگاهی دیگربه صورت موشن گرافی یا انیمیشن با استفاده از شخصیت‌های کاریکاتوری رژیم سابق و بر افراشتن پرچم انقلاب برفراز مشت‌های گره کرده مردم که یاد آور چگونگی شکست شاه مخلوع بوده است. 

با وجود اینکه این داستان با عنوان‌های مختلف بارها یادآوری شده است، اما فضا سازی متفاوت و متن جذاب این موشن گرافی می‌تواند برای بیننده جالب و تاثیر گذار باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۲ می‌توانند به صفحه اینستاگرام منطقه ۲۲ به نشانی farhangsara.tehran مراجعه کنند و نظرات خود با شماره 44143777 تماس بگیرند.

 
نظر شما