شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳، عناوین برنامه‌های این منطقه را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پروانه دوستی رییس فرهنگ‌سرای امید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عموم شهروندان به ویژه شهروندان ساکن در منطقه ۱۳ که بنام منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی مشهور است، عنوان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در منطقه ۱۳ همسو با دیگر مناطق سازمان فرهنگی هنری ویژه‌برنامه‌های متنوع و پرباری را برای عموم علاقه‌مندان و شهروندان برنامه ریزی کرده و اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: این برنامه‌ها با رویکرد تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده انقلاب اسلامی، ترویج و گسترش نمادهای هویت ملی (پرچم و سرود) و افزایش آگاهی تاریخی مردم در حوزه انقلاب اسلامی و با عنوان «آینده روشن» در مراکز مختلف فرهنگی هنری منطقه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

دوستی در خصوص نحوه اجرا برنامه‌های دهه فجر به این نکته اشاره کرد که  با توجه به شرایط کنونی جامعه، برنامه‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طراحی و اجرا خواهد شد.

«باشگاه نوجوانی پیرنگ» 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در ادامه در خصوص عناوین برنامه‌های دهه فجر گفت: ما در منطقه ۱۳ از میان برنامه‌های مختلف یک برنامه شاخص با عنوان «باشگاه نوجوانی پیرنگ» را برای گروه سنی نوجوان برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد.

ویژه‌برنامه باشگاه نوجوانی پیرنگ با هدف آموزش و چالش مجازی در رابطه با بحران هویت در سال‌های نوجوانی برای گروه سنی نوجوان (مقطع دبیرستان) و از طریق فراخوان و عضوگیری با مشارکت انجمن‌های اسلامی و بسیج‌های محله‌ای و منطقه‌ای آغاز به کار خواهد کرد.

پروانه دوستی در ادامه افزود: علاوه بر این برنامه شاخص در منطقه ۱۳ برنامه‌های دیگری همچون:

«نگار عاشقی» 

رونمایی از نقاشی استاد احمد کوچکیان فرد که به مناسبت روز زن طراحی شده است.

«ورکشاپ و نمایشگاه نقاشی»

برگزاری ورکشاپ و نمایشگاه نقاشی در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با موضوع زن و مادر، به همت هنرمندان و طراحان منطقه ۱۳ و به سرپرستی احمد کوچکیان فرد.

«من یک مادرم»

در این برنامه بناست به معرفی بانوان توانمند جامعه که توانسته‌اند علاوه بر حضور موفق در اجتماع در نقش مادری هم بسیار برجسته ظاهر شوند پرداخته و با ایشان مصاحبه شود.
 
همچنین از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای سرود، رونمایی از آلبوم پوئم سمفونی «آینده روشن» ، جشنواره «سه رنگ بلندی» پویش «الله اکبر» ، پویش «ایران ما» ، پویش «متا» (مدیر تراز انقلاب) ، مسابقه «کتاب ماه» پویش «هر خانه یک پرچم» ، کتابگرد بچه‌های ایران، پویش «آینده روشن» ( نامه‌ای به رهبرم )، جشنواره دستاوردهای کانونی، فصل رویش، و ... است که در دهه فجر در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۳ اجرا خواهد شد.
رییس فرهنگ‌سرای امید ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم شهروندان منطقه دعوت کرد تا از برنامه‌های مختلف در این ایام بهره‌مند شوند.
نظر شما