شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۹۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای ارسباران ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت صد و یکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با صد و یکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری، فرهنگ‌سرای ارسباران ویژه‌برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار می‌کند. 

آیین رونمایی از کتاب «اقتصاد تطبیقی» به قلم شهید مطهری در روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه یکی از این برنامه‌هاست. مسابقه کتابخوانی با محوریت یکی از کتاب‌های شهید مطهری با عنوان «آینده انقلاب اسلامی» برنامه دیگری است که در ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انتشارات صدرا و یا صفحه اینستاگرام خانه موزه استاد مطهری به نشانی @motahharimuseum مراجعه کنند. در پایان به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه آثار استاد مطهری در فرهنگ‌سرای ارسباران، انتشار ویدئوکلیپ معرفی خانه موزه شهید مطهری و نگاهی به زندگی ایشان در فضای مجازی و معرفی کتاب «انسان کامل» در برنامه مجازی کافه کتاب دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای زادروز استاد شهید مرتضی مطهری است. 

همچنین همایش بین‌المللی «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل روز» با حضور سخنرانانی از ۲۲ کشور جهان با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ و با سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی، پروفسور فون استوش از کشور آلمان و دکتر ادریس هانی از مراکش افتتاح شد و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد. پخش آنلاین فارسی این وبینار در آدرس tv.mou.ir قابل استفاده است. 
نظر شما