پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
دیدار با خانواده شهیدحسین اسدی جرتوده با عنوان مهرآیین با قدردانی از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ، 19 بهمن در بیت شهید برگزار می شود.
تجلیل از خانواده شهید حسین اسدی جرتوده  در ویژه برنامه مهر آیینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شهیدحسین اسدی جرتوده  دوم آبان ۱۳۲۸، در قوچان متولد گشود. در سال ۱۳۵۲ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. بیست و یکم بهمن ۱۳۵۷، در پادگان نهاجا تهران هنگام تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی به شهادت رسید. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.
ویژه برنامه" مهر آیین" به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وایام مبارک دهه فجر و با هدف قدردانی ازمقام شامخ شهید  حسین اسدی جرتوده با حضور رئیس بنیاد شهید منطقه 4 ، همکاران شهرداری منطقه 4 ، همکاران فرهنگسرای اشراق و معتمدین محلی روز یکشنبه 19 بهمن، ساعت 13 برگزار می شود.
 گفتنی است ویژه برنامه «مهرآیین» از برنامه های شاخص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به طور مستمر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، سرکشی، دلجویی و تجلیل از خانواده معظم شهدا در مناطق مختلف پایتخت برگزار می شود و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وایام مبارک دهه فجر فرصت خوبی برای تقدیر از خانواده شهدا است.
علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری منطقه 4 می توانند به نشانی چهارراه اشراق ، انتهای خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77327682 تماس حاصل بگیرید.   

نظر شما