پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر
همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، «من یک مادرم» توسط فرهنگسرای امید در هفت قسمت تولید و منتشر می شود. این ویدیو کلیپ به معرفی بانوان قهرمان ایران می‌پردازد.
«من یک مادرم» در هفت قسمت منتشر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت دخت نبی اکرم (ص)، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13، ویدیویی با عنوان «من یک مادرم» تولید و منتشر می‌کند.

در این برنامه ابتدا فهرستی از مادران موفق در عرصه‌های مختلف شغلی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و ... تهیه و پس از هماهنگی‌های به عمل آمده گروه فیلمبرداری جهت تهیه گزارش تصویری به حضورشان رفتند.

بانوان منتخب در این برنامه، مادران فداکار و دلسوزی‌اند که توانسته‌اند علاوه بر حضور موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی، در سمت مادر و همسر نیز به بهترین شکل ایفای نقش کنند.

فاطمه پالوی، مادر حمید حق‌شناس جانباز سرافراز میهن یکی از مادرانی است که در کلیپ "من یک مادرم" حضور دارد. حق‌شناس همزمان با عملیات مرصاد در حالی که فقط 3 روز به پایان جنگ مانده بود از ناحیه نخاع جانباز شده و 26 سال است که روی تخت زندگی می‌کند. در تمام این سال‌ها مادر مانند پروانه به دور شمع می‌سوزد و از پسرش عاشقانه پرستاری می‌کند.

صدیقه سالاریان، مادر مهربان شهید احمدی روشن یکی دیگر از مهمانان برنامه "من یک مادرم" بود. مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود که در روز 21 دی 1390  پس از خروج از منزل در ساعت 8:30 صبح توسط یک موتورسیکلت سوار با چسباندن یک بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی تهران (میدان کتابی) ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فروغ موسوی بانوی ورزشکار کشورمان یکی دیگر از کسانی است که در برنامه "من یک مادرم" از موفقیت‌هایش گفته است. بانویی که در تمامی مسابقات با تأکید بر حفظ حجاب اسلامی، وجهه بانوی ایرانی را به زیبایی به رخ جهانیان کشیده است.

ملیحه انیس‌الدوله کارآفرین برتر شرق تهران، منصوره جوانمرد، بانوی آتش نشان، کبری غلامشاهی و نسرین شکرایی نیز از دیگر بانوان موفق و سربلند کشورمان هستند که در این برنامه حضور پیدا کردند.

برنامه «من یک مادرم» در هفت قسمت تهیه شده که از روز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم (ص) به مدت 7 روز در صفحات مجازی تحت اختیار مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13  منتشر خواهد شد.

قسمت های اول و دوم این ویدیو کلیپ به مادران؛ صدیقه سالاریان، مادر شهید احمدی روشن  و منصوره جوانمرد، بانوی آتش نشان اختصاص دارد که می توانید در زیر مشاهده کنید:





نظر شما