جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
همایش سه روزه توان افزایی با عنوان «چگونه مادری کنم؟» به منظور افزايش شناخت و مهارت‌های فردی، اجتماعی (ویژه مادران) به همت فرهنگ‌سرای خانواده به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همایش سه روزه توان افزایی با عنوان «چگونه مادری کنم؟» به منظور افزايش شناخت و مهارت‌های فردی، اجتماعی (ویژه مادران) به همت فرهنگ‌سرای خانواده به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

این همایش با حضورکارشناسان مجرب و سرشناس روانشناسی از جمله غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران)، محمود حكمت‌نيا (استاد دانشگاه تهران) و سيدمحسن فاطمى (فوق دكتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد آمريكا و عضو هيات علمى دانشگاه فردوسى) به بررسی موضوعاتی چون «روان شناسی شکوه همسری و مقام عرشی مادری»، «حقوق کودک و مادری» و «مادران و اكسير اكسيژن عاطفى» اختصاص دارد.

«چگونه مادری کنم؟» به همت فرهنگ‌سرای خانواده و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ روز یکشنبه ۱۹ بهمن ساعت ۹ با نشست غلامعلی افروز(حضوری و مجازی) آغاز و روزهای ۲۶ و ۲۸ بهمن ساعت ۹ صبح با نشست‌های سیدمحسن فاطمی (مجازی) و محمود حکمت‌نیا (حضوری و مجازی) ادامه دارد.

همچنین تماشای پخش زنده در فضای اینستاگرام كتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده ‏@Ketabkhanekhanevade امکان پذیر است و لینک وبینار آموزشی به نشانی  https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/madari1 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره‌های ۸۸۵۵۴۰۱۵ ، ۸۸۷۰۶۸۶۸ ، ۸۸۷۱۲۸۳۹، ٠٩٢٢٤٢٦٥٦٨٩ فرهنگ‌سرای خانواده تماس بگیرند.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسد آبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم،  بوستان شفق واقع است.

 
نظر شما