جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
نمایش میدانی «اعترافات یک ساواکی» تولید واحد نمایش فرهنگ‌سرای خاوران با مشارکت مدیریت امور هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری و کانون بسیج هنرمندان شهید چمران به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی جلیلی به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش میدانی «اعترافات یک ساواکی» کاری از واحد نمایش فرهنگ‌سرای خاوران با مشارکت مدیریت امور هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری و کانون بسیج هنرمندان شهید چمران به کارگردانی محمدعلی جلیلی اجرا می‌شود.

این نمایش به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در میدان امام حسین(ع)، میدان نبوت، میدان راه آهن، بوستان بهاران و فرودگاه مهرآباد اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی با طراحی و ایده پردازی فرهاد خسروی فر و بازی بازیگرانی همچون مسعود منصوری، ابوالفضل وردی، داوودجلیلی، حسین خدایی، امیرعلی جلیلی و ابوالفضل خدایی به یاد و احترام اسطوره، قهرمانان و شهدای این سرزمین برگزار می‌شود.

در خلاصه‌ داستان آمده است؛ خسرو از ساواکی‌های دربار شاهنشاهی است که از طیب حاج رضایی می‌خواهد که به امام خمینی(ره) توهین کند تا سند آزادی اش امضا شود، اما طیب حاضر به این کار نمی‌شود و در برابر زورگویی رژیم می‌ایستد که...

در این نمایش به روشنگری‌های شهید سیدعلی اندرزگو نیز پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی فرهنگ‌سرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما