جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
ویژه برنامه‌های فرهنگسرای اندیشه برای فجر انقلاب؛
فرهنگسرای اندیشه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه تولیدات هنری را برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده است.
ویژه برنامه‌های فرهنگسرای اندیشه برای فجر انقلاب؛ از معرفی بانوی انقلاب و پوسترهای «آینده روشن» تا فعالیت رادیو اندیشه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای اندیشه تولیداتی را برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده است. این تولیدات با استفاده از هنر به معرفی ابعاد جدیدی از انقلاب اسلامی می‌پردازد.
نگاهی متفاوت به زندگی «بانوی انقلاب»
موشن گرافی «بانوی انقلاب»، نگاهی به زندگی خدیجه ثقفی، همسر بزرگوار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) دارد. این موشن گرافی به همت فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت کانون بانوان آستان قدس رضوی خراسان جنوبی تولید شده و در دهه فجر منتشر می‌شود.
«رادیو اندیشه» با دهه فجر برگشت
فرهنگسرای اندیشه با راه‌اندازی «رادیو اندیشه» تلاش دارد موضوعات اندیشه‌ای و دینی را در قالب هنر به نمایش بگذارد. همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، رادیو اندیشه به موضوعات مختلف انقلابی پرداخته است.
 
زنان موفق انقلاب را بهتر بشناسید
فوتوکلیپ‌های «زن در آینه انقلاب» دیگر ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه به مناسبت دهه فجر است که در فضای مجازی منتشر می‌شود. این فوتوکلیپ‌ها به معرفی زنان موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... می‌پردازد.
 
پوسترهای «آینده روشن» و گزارش دستاوردهای انقلاب
از دیگر اقداماتی که فرهنگسرای اندیشه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب انجام داده است، تولید و انتشار پوسترهای دهه فجر انقلاب با موضوع آینده روشن است. این پوسترها با بازخوانی گذشته انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن، آینده روشن پیشروی را به تصویر کشیده است.
 
«افول آمریکا» به روایت فرهنگسرای اندیشه
فرهنگسرای اندیشه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه کلیپ‌های افول آمریکا را تولید و منتشر کرده است. این مجموعه با بهره‌گیری از منویات رهبر معظم انقلاب، حقایقی درباره افول آمریکا را بیان و روشنگری کرده است.
این مجموعه کلیپ از طریق فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه عرضه خواهد شد.
 
نمایشگاه عکس و نگارخانه «پیروزی» برپا شد
نگارخانه فرهنگسرای اندیشه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس «پیروزی» را برپا کرده است. در این نمایشگاه عکس‌هایی از پیروزی انقلاب به نمایش درآمده است.
 
ویژه برنامه مهر آیین
از دیگر برنامه های فرهنگسرای اندیشه در ایام دهه ی مبارک فجر ویژه برنامه مهر آیین تجلیل از خانوده شهیدان انقلاب است که با حضور در منزل شهید حسن شمشیری تهرانی از خانواده این شهید بزرگوارد تقدیر بعمل آمد.همچنین در حاشیه این برنامه گروه سرود دانش آموزی اسراء به اجرای برنامه پرداختند.

روایت قصه‌گونه از همدلی مردم برای شکست ظالم

فوتوکلیپ «تاج شاه و کلاه‌ها» دیگر تولید فرهنگسرای اندیشه است که با استفاده از زبان قصه، ظلم و ستم ستمشاهی را روایت کرده و از همدلی مردم برای شکست این ظلم سخن می‌گوید. این فوتوکلیپ توسط کاظم مزینانی نوشته شده و محمدفاضل فروتنی آن را خوانده است.
 
تاریخ انقلاب به روایت فرهنگسرای اندیشه

ویژه برنامه دیگری که به مناسبت دهه فجر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود، نمایشگاه مجازی «تاریخ انقلاب» است. این نمایشگاه اسنادی از انقلاب و کتب مرتبط با این موضوع را منتشر کرده است.   
«تاریخ انقلاب» به همت فرهنگسرای اندیشه با مشارکت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کانون کتاب آستان قدس رضوی خراسان جنوبی و وزارت کار و تعاون بیرجند تولید شده و در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود.
 
دیوارنویسی انقلاب فوتوکلیپ شد
فوتوکلیپ «دیوارنویسی انقلاب» شعارهای انقلابی را در قالبی هنری به نمایش گذاشته است. این فوتوکلیپ‌ها به هنرمندی علی نیازی تولید شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
انتهای پیام/


نظر شما