جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهر تهران به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پویش دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» را با محوریت گفتمان ایران قوی ناظر بر گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهر تهران و با هدف افزایش آشنایی دانش آموزان با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت نوجوانان ایران اسلامی برای ایجاد تمدّن نوین اسلامی با تمرکز بر روی شعار «ما می‌توانیم» پویش دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» را برگزار می‌کند.

در این پویش نوجوانان مقطع متوسطه اول و دوم شهر تهران می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود را در چهار قالب رادیو، تماشاخانه، نشریه و عکس نوشت با موضوعاتی که در ادامه می‌آید، تهیه و به دبیرخانه پویش ارسال کنند. 

«کارنامه سیاه طاغوت»، «امام روح‌الله»، «محله انقلابی من»، «آفتاب ولایت»، «برکات بزرگ انقلاب اسلامی»، «موج پنجم»، «فروپاشی نظام سلطه»، «زندگی مهدوی» و «تمدن نوین اسلامی» موضوعات اعلام‌شده برای دانش آموزان متوسطه اول و «دنیا بدون روتوش»، «تحریف را شکست می‌دهیم»، «سالاری مردم»، «برکات بزرگ انقلاب اسلامی»، «مسئولیت‌پذیری جوانان»، «علم و علمت زمین نماند»، «ایران قوی»، «میدان استقلال، خیابان آزادی، کوچه عزت، ساختمان اقتدار»، «سبک زندگی» و «امت اسلامی» موضوعات اعلام‌شده برای دانش آموزان متوسطه دوم است.
 
این جشنواره به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ در قالب تولیدات رسانه‌ای و با مشارکت نوجوانان با اهدای جوایز نقدی به آثار برگزیده، از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود. 

دبیرخانه اجرایی آثار ارسالی را طبق جدول زیر در قالب‌های اعلامی داوری می‌کند و نتایج را اعلام خواهد کرد. 

فراخوان پویش دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» منتشر شد

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این پویش می‌توانند آثار رسانه‌ای خود را به شماره ۰۹۹۰۳۳۳۰۰۲۶ در سامانه شاد ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند. 

نظر شما