جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور بزرگداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی ویژه‌برنامه «تهران، سرای فرهنگ و هنر» را از یکم اسفند ماه با حضور کانون‌های مردمی در فرهنگ‌سراهای تهران برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونوئی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه‌برنامه «تهران، سرای فرهنگ و هنر» به منظور بزرگداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی خبر داد و گفت: این برنامه از یکم اسفند ماه با حضور کانون‌های مردمی در فرهنگ‌سراهای تهران برگزار می‌شود و با هدف حمایت از کانون‌ها و معرفی ظرفیت‌های ویژه کانون‌های سازمان فرهنگی هنری به شهروندان طراحی و اجرا خواهد شد.

وی  اضافه کرد: اجرای این برنامه می‌تواند به افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جامعه کمک کرده و زمینه‌سازی برای حمایت از هنرمندان باشد تا شهروندان با مشارکت در برنامه به راه‌اندازی کانون و فعالیت‌های فرهنگی ترغیب شوند. 

خونوئی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را یکی از لازمه‌های غرفه‌های فرهنگی هنری این برنامه دانست و افزود: شهروندان علاقه‌مند به آشنایی با محصولات و تولیدات اعضای کانون‌ها می‌توانند برای بهره بردن از برنامه «تهران، سرای فرهنگ و هنر» از یکم اسفند ماه هر روز به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود مراجعه کنند. 
نظر شما