چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف، فرهنگ‌سرای امام(ره) پنج محصول فرهنگی شامل پادکست‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری و معرفی دو کتاب با موضوع احکام اعتکاف تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن ماه رجب و در آستانه ایام اعتکاف، پنج محصول فرهنگی شامل دو پادکست از سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت ماه رجب با عناوین «بهار معنویت» و «ماه توسل» و یک ویدئوکلیپ کوتاه از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان درباره کارکردهای اعتکاف در جامعه با عنوان «تظاهرات معنوی» توسط فرهنگ‌سرای امام(ره) تولید و منتشر شده است.

همچنین کتابخانه آیت‌الله حق‌شناس این فرهنگ‌سرا نیز دو کتاب با نام‌های «احکام اعتکاف مطابق با نظر ده تن از مراجع عظام» نوشته سید مجتبی حسینی و «احکام و استفتائات اعتکاف» منتشر شده از سوی مسجد دانشگاه تهران را با هدف معرفی احکام اعتکاف به جوانان از طریق دو ویدئوکلیپ در فضای مجازی تولید و منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این محصولات می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی  imam.farhangsaraa  و صفحه اینستاگرام کتابخانه آیت‌الله حق‌شناس به نشانی library-ayatoll-haghshenas1 مراجعه کنند. 
نظر شما