جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۳۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
به مناسبت میلاد امیرمومنان حضرت علی (ع) اعلام شد؛
به مناسبت میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و پاسداشت روز مرد، فرهنگ‌سرای کار و تعاون برنامه «#بابای_ خوب_ من» را در قالب پویش مردمی در فضای مجازی برگزار می‌کند.
فراخوان پویش مردمی «بابای خوب من»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر: داود حشمتی رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: در اپیدمی ویروس کرونا شبکه‌های اجتماعی خیلی پرکاربرد شدند. مردم نمی‌توانستند به دیدن خانواده یا دوستان‌شان بروند و بسیاری از آنها با استفاده از شبکه‌های مجازی با یکدیگر در تماس بودند. در حقیقت دنیاگیری ویروس کرونا موجب توسعه بیشتر زندگی اجتماعی آنلاین شد.

وی گفت: توجه بسیار به فضای مجازی، حتی از سوی بزرگسالان مسن مانند پدر و مادران سالمند است. آن‌ها در این دوران قرنطینه چگونگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی را یاد گرفتند و مسلما در آینده هم از آن استفاده خواهند کرد.

حشمتی گفت: پویش مردمی «#بابای_ خوب_ من»  با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی رسول اکرم( ص) و ائمه هدی (ع) بزرگان، مفاخر و علمای اسلام،  تا ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون همچنین گفت: علاقه‌مندان می توانند بهترین جمله در مورد پدر را در صفحات مجازی خود با هشتگ #بابای_خوب_من و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگ‌سرا  @farhangsara-kar  بنویسند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب - تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند و با شماره تماس دبیرخانه مسابقه 66029060 تماس بگیرند.

نظر شما