جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
علاقه‌مندان هنر می‌توانند در چند نمایشگاه مجازی بدون مراجعه به گالری‌ها از آثار هنری دیدن کنند.
شش نمایشگاه مجازی برای گالری‌‌گردی در خانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ماه‌های اخیر با وجود شیوع کرونا تعدادی از گالری‌ها به فعالیت‌های عادی خود ادامه داده‌اند و نمایشگاه‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنند، با این حال همچنان تعدادی از آن‌ها ترجیح می‌دهند از فضای مجازی برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده کنند تا فرصتی برای علاقه‌مندانی که کمتر از خانه خارج می‌شوند فراهم کنند.

گلستان: نمایشگاه آثار عبدی اسبقی تا ۲۰ اسفند در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

آریا: نمایشگاه آثار آذر شیخ بهاالدین با عنوان «صورتک‌ها» تا ۱۲ اسفندماه در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery برپاست.

طراحان آزاد: نمایشگاه گروهی «جعبه اول» مجموعه‌ای برای مجموعه‌دار جوان، در وب‌سایت گالری طراحان آزاد به نشانی  http://azadart.gallery/fa/oe.aspx  به نمایش درآمده است.

خاک: نمایشگاه مروری بر ۱۵ سال همکاری فریدون آو و گالری خاک، در سایت این گالری به نشانی ۵ فروردین ۱۴۰۰ در سایت گالری خاک به نشانی khakonline.com  برپاست.

کوچیر: اولین نمایشگاه آنلاین گروه هنرمندان نقاشان روزانه، تا ۲۹ اسفند در صفحه اینستاگرام @koochir.art برپاست.

فرهنگسرای بهمن: نمایشگاه مجازی کاریکاتور «به رنگ زندگی» با ۳۰ اثر از ۱۸ کاریکاتوریست از جمله هدیه صدیقی، الهام خلیلی مهر، هیبت احمدی، بهرام ارجمند نیا، اکبر تراب پور، علی بهرامی، عقیل رستگاری، علی شبانی، آیدین ارجمندی، عباس ناصری، علیرضا ذاکری، مجید محجوز، سامان احمدی، مجید امینی، سعید صادقی، رضا جنگی، پویا عبدلی و حامد مرتضوی در معرض بازدید عموم علاقه‌مندان قرار گرفت. علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی@farhangsara.bahman۱۶  مراجعه کنند.

نظر شما