شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
مجموعه انیمیشن «زکریا جابر» با محوریت کودک عربستانی به همین نام که بی گناه به شهادت رسید، ساخته می شود.
بهزندگی «زکریا جابر» کودک عربستانی انیمیشن شد گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سمیه مروتی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر گفت: پیش تولید فصل دوم انیمیشن «زکریا جابر» محصول گروه کودک شبکه الکوثر کلید خورد. فصل اول این انیمیشن با هدف ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت و نیز حمایت از مقاومت و مظلومان با تکنیک کات اوت دو بعدی در 100 قسمت برای مخاطبان کودک و نوجوان ساخته شد.

وی افزود: با رضا فصاحت، تهیه کننده و کارگردان فصل اول انیمیشن مجددا به توافق رسیدیم و هم اکنون فصل دوم این انیمیشن پرطرفدار با تکنیک کات اوت دیجیتال و در 100 قسمت 7 دقیقه ای در مرحله پیش تولید قرار دارد.

وی اظهارداشت: «زکریا جابر» کودک شش ساله عربستانی است که مظلومانه به دست عمال آل سعود به شهادت رسیده است. او در زندگی و دنیای کودکانه خود با مشکلات ریز و درشتی رو به رو است که هر دفعه با اندیشیدن تدابیری بر دشمنان خود که نماد وهابیت و سلفی گری هستند پیروز می شود.

وی در پایان  گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: شخصیت پردازی های انیمیشن «زکریا» برای فاز دوم انجام شده است و گروه در انتظار ریگ گذاری و اولین برداشت برای تایید شبکه و ضبط سایر کلاکت هاست.

تابستان 1400 به عنوان زمان قطعی نمایش این انیمیشن برای مخاطبان کودک و نوجوان شبکه در نظر گرفته شده است.
نظر شما