چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت مبارز و مجاهد «انیس نقاش» را تسلیت گفت.
پیام تسلیت حجت الاسلام محسن قمی، در پی درگذشت «انیس نقاش»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت «انیس نقاش» مبارز و مجاهد لبنانی و عضو سابق جنبش فتح که بخشی از عمرش را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی صرف کرد تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محسن  قمی به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

خبر درگذشت مبارز و مجاهد نستوه،«انیس نقاش»، باعث تأسف و تاثر فراوان گردید. آرمان فلسطین و قدس شریف، جغرافیای فکر و اندیشه  این شخصیت  برجسته جهان اسلام و مقاومت را فراگرفته بود. وی که صدای رسا برای آزادگان و مستعضفان  جهان محسوب می شد، عمر بابرکت خود را در راه دفاع از مظلومان سراسر جهان وقف کرد و لحظه‌ای از مبارزه فکری ، فرهنگی و رسانه‌ای برای برافراشتن پرچم ستمدیدگان غافل نشد. پشتیبانی و حمایت های شجاعانه «انیس نقاش»  از حقوق ملت ایران در برابر جبهه جهانی استکبارف از نقاط برجسته کارنامه اوست که ازیاد و خاطر ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان محو نخواهد شد. 
اینجانب درگذشت این مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر را به دوستان، بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند شکور  برای ایشان علو درجات و غفران واسعه را مسالت دارم .
محسن قمی
نظر شما