جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
۱۵۰۰ جلد کتاب از کتابخانه شخصی مرحوم مهندس رستم حامدی از شهروندان هم‌محله‌ای به کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی فرهنگ‌سرای معرفت اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ۱۵۰۰ جلد کتاب از کتابخانه شخصی مرحوم مهندس رستم حامدی از شهروندان هم‌محله‌ای به کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی فرهنگ‌سرای معرفت اهدا شد.

این کتاب‌ها شامل ۱۵۰۰ جلد کتاب با موضوعات ادبیات، مذهب، روان شناسی، خودشناسی و ... به ارزش ۸۰ میلیون تومان است که به جهت خدمات عام المنفعه فرهنگی به کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی فرهنگ‌سرای معرفت اهدا شده است.

مرحوم مهندس رستم حامدی اصالتا اهل هادی شهر استان آذربایجان شرقی و ساکن محله شهران، دارای تحصیلات عالی در رشته برنامه‌ریزی شهری و فعالیت وی در زمینه شهرسازی و معماری بوده است. وی همچنین مربی کوچینک بوده و دو کتاب آماده چاپ با موضوع موفقیت از خود به جا گذاشته است.

اهدای این کتاب‌ها به پیشنهاد دوست و همکارشان مهندس حبیب نوری بوده که وی نیز از شهروندان هم محله‌ای در همسایگی فرهنگ‌سرای معرفت است.

اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی امری انسانی و عام المنفعه است که هم برای حفظ کتاب‌ها این سرمایه‌های فرهنگی بی‌بدیل و هم در جهت ارائه خدمت به اهالی کتاب و مطالعه سودمند است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ‌سرای معرفت می‌توانند به صفحه‌ اینستاگرام این مرکز به آدرس @marefat.farhangsara مراجعه کنند و با شماره تلفن‌های 4431444 تماس بگیرند.

نظر شما