جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
در گفتگوی زنده اینستاگرامی بررسی می شود
فرهنگسرای امید ، بمناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر ، گفتگوی زنده در اینستاگرام را با موضوع «سایه پدرم» (مراقبت از پدران سالمند ) برگزار می کند.
باید‌ها و نبایدهای رفتار صحیح با والدین سالمندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ؛ واژه سالمندی همیشه ناتوانی، کسالت، بیماری و تنهایی را در اذهان عمومی تداعی می‌کند و این نگاه منفی در جامعه دلهره و اضطراب انسان‌ها را از رسیدن به سنین سالمندی، افزایش می‌دهد در حالی‌که سالمندان در این دوران می‌توانند با فراغ بال بیشتری به بسیاری از آرزوها و برنامه‌های روزگار جوانی که به دلایل مختلف فرصت تحقق آنها را نداشتند جامه عمل پوشانده و لذت ببرند که در این صورت فرصت کمتری برای پرداختن به جنبه‌های منفی دوران سالمندی خواهند داشت.
فرهنگسرای امید در یکی دیگر از گفتگوهای زنده خود با موضوع " سایه پدرم " (مراقبت از پدران سالمند) این امکان را فراهم کرده تا شهروندان بتوانند به صورت زنده و آنلاین با دکتر احمد دلبری دبیر انجمن سالمندی کشور ؛ در خصوص بایدها و نبایدهای رفتار صحیح با والدین سالمند با آنان به بحث وگفتگو بپردازند.
علاقمندان می توانند در روز پنجشنبه 7 اسفند ماه سال جاری از ساعت 30/20 در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای امید به نشانی  : @farhangsara_omid  از این برنامه بهره مند گردند.


نظر شما