سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
هجدهمین نمایشگاه مجازی رسانگار در سالروز ولادت امام علی علیه‌السلام و ایام اعتکاف برپا می‌شود.
برپایی نمایشگاه مجازی رسانگار با موضوع اعتکاف در فرهنگسرای رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هجدهمین نمایشگاه مجازی رسانگار  با عنوان «لحظه‌های ناب» برگزار می‌شود. در این نمایشگاه منتخبی از عکس‌های اعتکاف که توسط عکاسان خبری رسانه‌های کشور گرفته شده است به نمایش درمی آید.

اعتکاف صحنه‌ای زیبا از تجلی عبودیت بنده در برابر پروردگار است که همه ساله همزمان با ایام ولادت امیرالمومنین علیه‌السلام در سراسر کشورمان برگزار می‌شود. اما امسال به دلیل ویروس کرونا توفیق برگزاری این مراسم معنوی ایجاد نشد.

فرهنگسرای رسانه به مناسبت ایام اعتکاف، سه محصول با قالب های مختلف رسانه ای تولید کرده است. اولین محصول ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب ، دیگری فوتوتیتر هایی برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری و سومی نمایشگاه مجازی رسانگار با موضوع اعتکاف است . در این نمایشگاه با عنوان «لحظه‌های ناب» عکس‌هایی از مراسم اعتکاف در سال‌های گذشته  به تصویر کشیده شده است.

نمایشگاه «لحظه‌های ناب» همزمان با ایام اعتکاف از ۷ تا ۱۳ اسفندماه در فضای مجازی فرهنگ سرای رسانه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌‌توانند برای مشاهده به صفحه اینستاگرامی این فرهنگسرا یا اینجا  کلیک کنند.



نظر شما