شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
نخستین همایش نمایش هنرجویی «نهال» ویژه آموزشگاه‌های آزاد هنرهای نمایشی استان تهران از ۱۰ تا ۱۴ اسفندماه در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نخستین همایش نمایش هنرجویی «نهال» ویژه آموزشگاه‌های آزاد هنرهای نمایشی استان تهران از ۱۰ تا ۱۴ اسفندماه در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و آموزشگاه‌های آزاد هنرهای نمایشی استان تهران با هدف انسجام‌بخشی و هماهنگ‌سازی فعالیت‌های آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود.

در این همایش ۱۳ گروه نمایشی از هفت آموزشگاه شهرستان‌های پیشوا، شهر ری، پاکدشت، شمیرانات و رباط کریم با حضور بیش از ۱۳۵ هنرجو در محل پردیس تئاتر تهران حضور خواهند داشت و آثار خود را اجرا می‌کنند. 

نمایش‌های ترس، مزرعه پوپی‌ها، سه خواهر، انتهای پارک، عروسک سخنگو، رقص کاغذپاره‌ها، فرجام، روایت ساده از زندگی و... تعدادی از آثاری است که در این همایش اجرا می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از اخبار روزانه همایش و مشاهده تصاویر آن به پورتال پردیس تئاتر تهران به نشانی pardistheater.ir  مراجعه کنند. 
نظر شما