چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس مجازی، فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را معرفی می‌کند.

معرفی فیلم سینمایی «خروج » در سکانس مجازی فردوسبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، فرهنگ‌سرای فردوس در ادامه برگزاری برنامه‌های مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، برنامه «سکانس مجازی» را با معرفی فیلم سینمایی «خروج» توسط افشین فکوری کارشناس سینما و دبیر کانون یک فیلم و یک تجربه، برگزار می‌کند.


فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین‌های کشاورزی آن‌ها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آن‌ها می‌شود.


این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است؛ فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی‌نسب، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، حمید ابراهیمی در فیلم خروج به هنرمندی پرداخته‌اند.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa برنامه سکانس مجازی را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نظر شما