چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
نمایشگاه عرصه محصولات فرهنگی و هنری کانون‌های منطقه 5 همزمان با جشنواره «تهران، سرای فرهنگ و هنر» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری کانون‌های منطقه 5 برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5؛ همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره دستاورهای کانونی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تحت عنوان «تهران، سرای فرهنگ و هنر»، نمایشگاه عرضه خدمات و محصولات کانون‌های کارآفرین منطقه 5 از 10 تا 13 اسفندماه ساعت 10 تا 19 در خانه فرهنگ میثاق برگزار می‌شود.


در این نمایشگاه آثار تولیدی کارآفرینان از جمله: صنایع دستی، زیورآلات، ویترای، محصولات چرم و ... برای بازید و فروش در معرض دید عموم شهروندن قرار می‌گیرد.


کانون‌های بانوان فرهنگ‌سرای فردوس، خانه‌های فرهنگ میثاق و محصل و کانون بادبادک‌های بی نخ فرهنگ‌سرای فردوس از جمله کانون‌های شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.


علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و حمایت از بانوان کارآفرین می‌توانند از 10 تا 13 اسفندماه به خانه فرهنگ میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت اله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.



نظر شما