پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
«مادر مبارزان» کتاب متفاوت از مبازات هوشمندانه حضرت ‌زهرا(س) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.
مبارزات هوشمندانه حضرت زهرا(س) منتشر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «مادر مبارزان» کتاب متفاوت از مبازات هوشمندانه حضرت ‌زهرا(س) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی‌ خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی‌شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه‌ای و کاملا نامحسوس با سوء استفاده از بی‌بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیا‌طلبی برخی از صحابه، جامعه نو پای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول صلی الله علیه و آله تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه گذاری بدعتی کور، خلافت را – که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل نمود و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرت‌گیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می‌دانسته؟ به قدرت رسیدن علی بن ابیطالب علیه السلام – که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می‌داشت – منافع کدام جریان را به خطر می‌انداخته که با تمام توان از به حکومت رسیدن او جلوگیری کردند؟

پاسخ به این سوالات را می‌توان در کتاب منحصر به فرد «مادر بازاران» دریافت.

«مادر مبارزان» کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت ‌زهرا(س) است. این کتاب که بر گرفته از  دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب است به کوشش حامد دلاوری به رشته تحریر درآمده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس ، علاقمندان برای تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی یا  سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.
نظر شما