شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کتابخانه حزین لاهیجی منطقه ۲۱ اقدام به تولید و انتشار فتوکلیپ دیگری از مجموعه «کاروان کتاب» در شبکه‌های اجتماعی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه حزین لاهیجی منطقه ۲۱ با هدف معرفی نویسندگان معاصر ایران و نیز تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی، اقدام به تولید و انتشار فتوکلیپ دیگری از مجموعه «کاروان کتاب» در شبکه‌های اجتماعی کرده است. این قسمت از برنامه به معرفی احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» اختصاص دارد.

احمد یوسف‌زاده در ششم مرداد ماه ۱۳۴۴ در استان کرمان متولد شد. با شروع جنگ تحمیلی به همراه دو برادر دیگرش محسن و یوسف برای دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شتابد و در حالی که نوجوانی بیش نبود در عملیات بیت‌المقدس به اسارت دشمن بعثی درمی‌آید. این آزاده مدت هشت سال و سه ماه از دوران جوانی خود را در اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعث عراق گذراند تا اینکه در سال ۱۳۶۹ به همراه دیگر آزادگان به میهن اسلامی بازگشت.

۲۳ نفر گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی بودند که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و در مرحله مقدماتی عملیات بیت‌المقدس در مناطق مختلف جبهه اسیر شدند.

علاقه‌مندان می‌توانند این کلیپ را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره‌مندی از سایر برنامه‌های مجازی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای دانش به نشانی farhangsaradanesh مراجعه کنند.

نظر شما