جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
در راستای معرفی ظرفیت‌ها و جذب مؤثر مشارکت‌های کانونی، نمایشگاه عرضه خدمات و محصولات فرهنگی و هنری با عنوان «تهران، سرای فرهنگ و هنر» سه‌شنبه هر هفته در میدان چهارصد دستگاه منطقه ۱۴ برپا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در راستای حمایت از کانون‌های مردمی در عرضه و فروش محصولات تولیدی، نمایشگاه «تهران، سرای فرهنگ و هنر» ویژه دستاوردهای فرهنگی و هنری روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در میدان چهارصد دستگاه منطقه ۱۴ برپا می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های کانونی به کارآفرینان و رونق کسب و کارهای فرهنگی و هنری و حمایت از هنرمندان و کانون‌ها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است که زمینه‌ساز ارتقای سطح مهارت‌های شهروندان خواهد شد.

کانون‌های زنگ داستان، سلامت هم‌اندیشان شکوفه، قلم صادق، ادبی ساجدین، قلم‌آوران، جهاندیدگان زیتون و معجزه ایمان از جمله کانون‌هایی هستند که تولیدات و خدمات خود شامل مکرومه‌بافی، صنایع دستی، صنایع خانگی، کتاب، شمع‌های تزئینی، طب سنتی و دست‌سازه‌های بدلیجات را در معرض نمایش و دید عموم قرار می‌دهند. 

در این نمایشگاه پروتکل‌های بهداشتی هم در چیدمان میزهای عرضه محصولات و هم الزامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.

نمایشگاه تهران سرای فرهنگ و هنر در منطقه ۱۴ در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه واقع است و تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ پاسخگوی سؤالات احتمالی شهروندان خواهد بود.

نظر شما