پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
برندگان مسابقه محصولات مجازی «جهان بی تو» و چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» توسط فرهنگ‌سرای ارسباران اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دو مسابقه تولید محصولات مجازی «جهان بی تو» و چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» که با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار شده بود، به مرحله داوری و انتخاب برگزیدگان رسید.

مهدی یوسفی دبیر و ناظر اجرایی این مسابقات اعلام کرد: این دو برنامه که فراخوان آن در دی ماه ۱۳۹۹ و همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شده بود، با استقبال خوبی مواجه شد و آثار زیادی به دبیرخانه رسید که با حضور داوران ارزیابی شد و برندگان در هر بخش انتخاب شدند.

رییس فرهنگ‌سرای ارسباران افزود: از میان ۴۸۱ شرکت‌کننده در مسابقه تولید محصولات مجازی «جهان بی تو» که در پنج بخش برگزار شد، ۹ اثر در بخش موشن‌گرافیک، ۲۲۳ اثر ویدئویی، ۷۳ پادکست، ۱۲ اینفوگرافیک و ۱۶۴ استوری‌موشن و عکس‌نوشته به دبیرخانه رسید. در چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» نیز ۶۷۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد که اسامی برندگان به شرح زیر است.

برگزیدگان جشنواره محصولات مجازی «جهان بی تو» با داوری علیرضا معینی، امید خاکباز و عباس زاهدی:

بخش موشن‌گرافیک

نفر اول: سعید جبارزاده، نفر دوم: حسام خدامردی، نفر سوم: امیر کردآبادی

بخش ویدئوکلیپ

نفر اول: محمد رضائی، نفر دوم: مهدی قمی (مجموعه آثار موسسه هاتف شهر)، نفر سوم: سعید شبانی

بخش پادکست

نفر اول: محسن سپهرپور، نفر دوم: منیژه یوسفی، نفر سوم: مصطفی حسن‌پور

بخش عکس‌نوشته و استوری‌موشن

نفر اول: محمد ابهریان، نفر دوم: سیده مریم میرابی و فاطمه امینی به صورت مشترک، نفر سوم: رسول نورپور

در بخش اینفوگرافیک هیچ اثری برگزیده نشد.

برگزیدگان چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و پیام‌رسان آی‌گپ و با داوری ناصر آویژه، حسن آزاده‌فر و مرتضی پرنیان:

نفر اول: مهتاب یوسفی، نفر دوم: ریحانه طلوعی و نفر سوم: محمد صفیعی.

از ۱۰ نفر نیز به عنوان برگزیده تقدیر خواهد شد که اسامی آنها به شرح زیر است: ۱- پرنیا و پریا فضلی‌خانی ۲- علیرضا اصلان‌زاده ۳- حسین محرابی ۴- دانیال خوش‌آبادی ۵- حسین علیجانی ۶- زهرا شاهرخی ۷- مهلا بزرگی ۸- حدیث سادات موسوی ۹- زینب بازرگانی ۱۰- عرفان طبرزدی.
نظر شما