پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
مرحله داوری هزار و ۲۳۱ محصول تولیدی مسابقه مجازی «آبروداری هنر است» در فرهنگ‌سرای اخلاق آغاز شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای اخلاق و دبیر اجرایی مسابقه مجازی «آبروداری هنر است» با اعلام این خبر افزود: فراخوان این مسابقه با موضوع ضرورت حفظ حرمت و آبروی دیگران، زود قضاوت نکردن، توصیه‌های اهل‌بیت(ع) درباره آبروداری و عوامل آبرومندی اوایل بهمن ماه در فضای مجازی منتشر شد.

وی اضافه کرد: تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه «آبروداری، هنر است» که ۳۰ بهمن ماه بود، تعداد هزار و ۲۳۱ محصول مجازی شامل۵۷۲ عکس‌نوشته، ۳۵۸ استوری‌موشن و ۳۰۱ کلیپ تولیدی به دبیرخانه برنامه در فرهنگ‌سرای اخلاق ارسال شد. 

خسروی بروجنی ادامه داد: با توجه به انبوه آثار واصله به دبیرخانه مسابقه، انتخاب آثار برای راهیابی به مرحله داوری، از روز شنبه ۹ اسفند ماه آغاز شده است و از روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه، هیئت‌داوران به سرپرستی رضا مهدی‌زاده طاهری آثار انتخابی را بر اساس شاخصه‌های خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفهوم و کیفیت تولید ارزیابی و آثار برتر در قالب‌های کلیپ، عکس‌نوشته و استوری‌موشن انتخاب می‌شوند.

دبیرخانه مسابقه مجازی «آبروداری هنر است» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.
نظر شما