شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۵۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
نمایش «خلیل» کار مشترک پردیس تئاتر تهران و تیپ یکم امیرالمؤمنین علی(ع) از یگان‌های ویژه ناجا به عنوان برترین اثر جشنواره ملی و سراسری تئاتر «سنگر» ویژه نیروهای مسلح کشور انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش «خلیل» کار مشترک پردیس تئاتر تهران و تیپ یکم امیرالمؤمنین علی(ع) از یگان‌های ویژه ناجا به عنوان برترین اثر جشنواره ملی و سراسری تئاتر «سنگر» ویژه نیروهای مسلح کشور انتخاب شد. حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران با اعلام این خبر افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت آنلاین در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد و نمایش «خلیل» به نویسندگی و کارگردانی میلاد جباری مولانا موفق به کسب عنوان برترین نمایش جشنواره شد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به خود اختصاص داد.

عالم‌بخش با بیان اینکه در روند تولید و اجرای این نمایش، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن رعایت شد، تصریح کرد: نمایش «خلیل» بر اساس زندگی‌نامه شهید والامقام خلیل شیرازی و بر اساس کتاب «کما در بمباران» تولید و اجرا شده است.

رییس پردیس تئاتر تهران این نمایش را از جنبه‌های مختلف، کاری ارزنده و بزرگ توصیف کرد و حضور حداکثری نیروهای یگان ویژه ناجا و خلق جلوه‌های تصویری زیبا در جریان این نمایش را یکی از نقاط قوت آن دانست. امیدوارم چنین کارهایی در آینده نیز در پردیس تئاتر تهران اجرا شود و بتوانیم به شعار «اینجا چراغی روشن است» جامه عمل بپوشانیم. 
نظر شما