پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۵۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
به مناسبت روز درختکاری و با هدف هم‌عهدی با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف، گردهمایی چهره‌های شاخص جبهه فرهنگی مقاومت و کاشت نهال در فرهنگ‌سرای ملل انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل در تشریح این خبر گفت: روز درختکاری در کشور ما مژده بهار و از روزهای مبارکی است که همه ساله توسط مقام معظم رهبری تکریم می‌شود و از همین رو از یک سو با تأسی از معظم له به عنوان سرباز کوچکی در جبهه فرهنگی تحت فرماندهی ایشان و از سویی به عنوان یک تکلیف عمومی بر تمام مدیران فرهنگی حوزه مدیریت شهری تهران در خصوص ترویج فرهنگ فضای سبز افتخار داریم تا امسال نیز این آیین مبارک را پاس بداریم.

کرد افزود: امسال در کاری نمادین بنا داریم که با یادآوری تعهدمان نسبت به سرنوشت مردم مسلمان فلسطین و همزمان با این آیین، آیین روز درختکاری و کاشت نهال در فرهنگ‌سرای امام(ره) را با حضور مسئولان و چهره‌های جبهه فرهنگی مقاومت، در قالب برنامه کاشت تهران، برداشت قدس، برگزار کنیم. 

رییس فرهنگ‌سرای ملل افزود: علاوه بر نمایندگان گروه‌های فلسطینی، صبیه مکرمه حضرت امام راحل نیز در این برنامه حضور دارند تا یادآوری کرده باشیم که درخت تناور مقاومت را که امروز بر منطقه جنوب غرب آسیا سایه افکنده است، تقریباً نزدیک به نیم قرن پیش که نهالی نحیف و نوپا بود به دست مسیحایی حضرت امام(ره) غرس شد و امروز کام جهان اسلام از میوه‌های آن شیرین است و همه به آینده آن امیدواریم. 

این برنامه در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۲ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود و علاوه بر کاشت نهال، برنامه‌های هنری، اجرای سرود و سخنرانی مدعوین و چهره‌های شاخص حاضر در برنامه بخش‌های دیگر آن است. 
نظر شما