جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
به مناسبت روز احسان و نیکوکاری، یک سرویس جهیزیه، چهارشنبه ۱۳ اسفند به نو عروس نیازمند روستای ابراهیم آباد در جنوب پایتخت اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در راستای کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی، به مناسبت روز احسان و نیکوکاری، جهیزیه ویژه نوعروس که توسط خیرین خانه فرهنگ ابوذر تهیه شده بود، چهارشنبه ۱۳ اسفند برای نوعروس بی‌بضاعت که قبلا شناسایی شده بود، به روستای ابراهیم آباد واقع در ۴۰کیلو متری جنوب پایتخت ارسال و به خانواده نوعروس تحویل داده شد.

در این برنامه که مسئولان و خیرین خانه فرهنگ ابوذر نیز حضور داشتند اقلام جهیزیه شامل لباسشویی، فرش، سرویس چنگال و غذاخوری، جاروبرقی، سرویس پلاستیکی، پلوپز، قابلمه، کتری وقوری، اتوبخار، چایخوری به همراه وسایل شوینده و مواد غذایی و حبوبات با ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون ریال به نوعروس اهدا شد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ در طول سال علاوه بر اجرای ۵۱ برنامه جهادی و کمک مومنانه که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام داده است، این دومین برنامه اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند است و اولین مرحله اهدا جهیزیه کامل نیز هفدهم آذر برای یک نوعروس دیگر نیازمند، انجام شده است.

خانه فرهنگ ابوذر در بزرگراه شهید محلاتی، تقاطع بلوار ابوذر واقع است.

نظر شما