پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
موسسه آموزش شهر، اقدام به برگزاری دوره‌های جدید آموزش زبان انگلیسی در فضای مجازی به صورت دوره‌های به صرفه، نیمه خصوصی و خصوصی کرده است و ثبت نام برای اولین بار با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.
امکان ثبت‌نام دوره‌های به صرفه، نیمه خصوصی و خصوصی زبان انگلیسی فراهم شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره‌های جدید آموزش زبان انگلیسی در فضای مجازی با هدف آموزش مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتاری و مکالمه زبان انگلیسی برای گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال در نظر گرفته شده است.

در این دوره‌های آموزشی که تحت نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود علاوه بر تقویت چهار مهارت زبان‌انگلیسی به تقویت دانش گرامری، لغوی و برقراری ارتباط تاکید دارد.

 همچنین، کتاب‌های مورد استفاده در موسسه آموزش شهر با آخرین متدهای آموزش دنیا مطابقت دارد و براساس استانداردهای جهانی طراحی شده است.

گفتنی است؛ کلاس‌های گروه زبان انگلیسی در موسسه آموزش شهر، به سه شیوه به صرفه( ترمیک)، پلاس( نیمه خصوصی) و خصوصی برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند براساس علاقه و نیاز خود در یکی از این سه روش ثبت‌نام کنند.

این دوره‌ها برای گروه سنی خردسال، شامل ۱۷ ترم ۱۲ جلسه‌ای و برای گروه سنی کودک ۲۰ ترم  ۱۶جلسه‌ای است همچنین برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال ۲۵ ترم که در ۱۶ جلسه برگزار می‌شود در نظر گرفته شده است.

مخاطبان می‌توانند برای شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی، خرید محصولات و کتاب‌های زبان به سامانه  shop.shahramookht.ir  مراجعه کنند و از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96657500 تماس بگیرند.

 
نظر شما