سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
بخش رقابتی پنجمین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری شنبه ۱۶ اسفند در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بخش رقابتی پنجمین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری شنبه ۱۶ اسفند در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. در این روز ۲۷ کانون منتخب مناطق با ارائه گزارش فعالیت‌های خود در سال ۹۹ در حضور داوران به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 
حمیدرضا خونوئی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و دبیر پنجمین جشنواره دستاوردهای کانونی گفت: کانون‌های راه‌یافته به مرحله رقابت در پنجمین جشنواره از برترین گروه‌های فرهنگی هنری مردمی در مناطق ۲۲ گانه تهران هستند.

وی افزود: با اطمینان می‌توان گفت هر یک از این کانون‌ها به تنهایی با اتکا به توان و ظرفیت‌های خود یک رسانه و یک مجموعه کامل و توانمند هستند. انتخاب برترین‌ها از میان ظرفیت‌های ویژه موجود کار دشواری است. به همین منظور معیارهایی از جمله تنوع فعالیت‌ها و اقدامات، خلاقیت در نحوه اجرا، رویکردهای جهادی کانون‌ها با توجه به سال سخت کرونایی، بسترسازی و استفاده از ظرفیت‌های مجازی، تولید محتوای مؤثر و مفید و... را در ارزیابی کانون‌ها مد نظر داریم. 

رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری ادامه داد: در این جشنواره از میان ۴۲۶ کانون فعال در سازمان، ۵۰ کانون به انتخاب مناطق و مراکز به جشنواره راه یافتند که در گام بعد ۲۷ کانون با عناوین زیر به بخش رقابت اصلی راه یافتند: 
رسانه‌ای ایران‌زمین، امید تابان، مبلغین فاطمی، رادیویی ماها، یک فیلم یک تجربه، ریحانه، خلاقیت و استعدادسنجی کودکان، نمایش حوراء، بانوان ۱۳ آبان، دل کوک، تئاتر پیوند، کارآفرینی، رو به راه، صدای میثم، رسانه گلستان، تمنا، شباب‌المهدی(عج)، بانوی تمدن‌ساز، جهاندیدگان آواهای ماندگار، کهربای تعزیه، جهادی حضرت زینب(س)، پیشگامان هنر، سفیران نشاط، شهروند و شهر هوشمند، خادم‌الشهداء، بر ستیغ چکاد و سایه‌بازی.
نظر شما