جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
در آستانه عید مبعث، فرهنگ‌سرای اخلاق آیین اختتامیه مسابقه محصولات مجازی «آبروداری هنر است» را چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق با اشاره به اهمیت آبرو به عنوان نوعی نمایش قدرت و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی، استقبال شهروندان از مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری هنر است» را ستود و افزود: پس از اعلام فراخوان مسابقه در فضای مجازی در اوایل بهمن ماه سال جاری، آثار مسابقه با موضوعات آبروداری و رازداری، ضرورت حرمت و آبروی دیگران، زود قضاوت نکردن، توصیه‌های اهل بیت(ع) درباره آبروداری و مصداق‌های آن، بالغ بر هزار و ۲۰۰ اثر در قالب‌های استوری‌موشن، عکس‌نوشته و کلیپ به دبیرخانه مسابقه در فرهنگ‌سرای اخلاق واصل شد.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال آثار مسابقه در ۳۰ بهمن ماه، در مرحله انتخابی پس از بررسی کارشناسان حوزه رسانه، تعداد ۸۳ اثر شامل ۲۵ کلیپ، ۳۶ استوری موشن و ۲۲ عکس نوشته انتخاب شدند و به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.

خسروی بروجنی تصریح کرد: آثار راه‌یافته به مرحله داوری، روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه توسط هیئت‌داوران متشکل از رضا تاجیک در حوزه محتوایی، سعید صدراییان در حوزه کیفیت آثار و حمیدرضا جعفر خونوئی در حوزه انتقال مفهوم به همراه دبیر اجرایی مسابقه، ارزیابی و آثار برتر انتخاب شدند.

به گفته رییس فرهنگ‌سرای اخلاق، آیین اختتامیه مسابقه تولید مجازی «آبروداری هنر است» روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۱۰ با معرفی برگزیدگان مسابقه در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود و به علت جلوگیری از تجمع و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراسم به صورت زنده از دو صفحه اینستاگرام farhangsara.live و akhlagh.farhangsara  پخش می‌شود.

خسروی بروجنی تصریح کرد: آثار برگزیده مسابقه مجازی «آبروداری هنر است» در صفحه اینستاگرام این مسابقه به نشانی aberoudarihonarast  به تدریج بارگذاری می‌شود.

دبیرخانه اجرایی مسابقه محصولات مجازی «آبروداری هنر است» در طبقه چهارم فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع شده است.
مطالب مرتبط
نظر شما