پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
مراسم رونمایی از تمبر یادبود مرحوم اسماعیل ارژنگ و افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در فرهنگ‌سرای ملل برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آستانه عید مبعث، نمایشگاه و فروشگاه آثار هنری هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی کشورمان در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برپا خواهد شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که به همت موسسه خیریه ارژنگ و مشارکت فرهنگ‌سرای ملل عصر روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد، با حضور هنرمندان و نیکوکاران از تمبر یادبود مرحوم اسماعیل ارژنگ هنرمند ممتاز مجسمه‌سازی کشور رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان تجسمی و هنرهای دستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در این نمایشگاه که از ۲۰ تا ۲۴ اسفند در فرهنگ‌سرای ملل برپا خواهد بود، تعدادی از هنرمندان تجسمی به منظور جلب حمایت نیکوکاران، در رشته‌های مختلف خوشنویسی، نقاشی، تذهیب، کاشی‌کاری و..‌. آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت. همچنین با هدف حمایت از هنرمندان در مواجهه با شرایط اقتصادی ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، برخی از آثار ارائه‌شده به فروش می‌رسند. 

نمایشگاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۹ تاریخ ۲۰ تا ۲۴ اسفندماه پذیرای بازدید علاقه‌مندان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه و همچنین اطلاع از سایر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ‌سرای ملل می‌توانید با شماره ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرید یا به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای ملل به نشانی farhangsaramelal مراجعه کنید. 
نظر شما