پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
شیوا مقدم رییس فرهنگ‌سرای خانواده خبر داد
همزمان با فرا رسیدن عید مبعث و در آستانه سال نو، شیوا مقدم رییس فرهنگ‌سرای خانواده از توزیع ۵۰ بسته ارزاق حمایتی در شهرستان قلعه‌حسن‌خان در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شیوا مقدم رییس فرهنگ‌سرای خانواده درباره نحوه برگزاری این برنامه گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز و همزمان با عید مبعث، ۵۰ بسته ارزاق حمایتی در محله قلعه حسن خان با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر در مواجهه با کرونا و ترویج انفاق، بخشش و نوع‌دوستی به همت کانون خیرین شفق متشکل از برخی اهالی محله یوسف‌آباد توزیع می‌شود. این بسته‌ها که شامل اقلامی مانند روغن، رب گوجه‌فرنگی، خرما، عدس، سویا و برنج است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین تعدادی از خانواده‌های نیازمند شهرستان قلعه‌حسن‌خان توزیع می‌شود.

مقدم اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، کانون خیرین شفق برای کمک معیشتی به نیازمندان پیشگام بوده است. 

وی ادامه داد: «تنور دلگرمی» یکی از این برنامه‌هاست که با پخت و توزیع نان صلواتی بین ساکنان روستای محروم و کم برخوردار ترک آباد مرتضی گرد به نیت درگذشتگان هر دو هفته یک بار تا پایان آخرین هفته سال جاری انجام می‌شود. تجلیل از بانوان سرپرست خانوار در برنامه «حنانه بهشتی» با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ و توزیع بسته‌های حمایتی به مناسبت شب یلدا در بین ساکنان روستاهای مرتضی گرد و پلائین برای پیوند دادن افراد خیر با افراد نیازمند و پیشبرد اهداف فرهنگ‌سرای جهادی از دیگر فعالیت‌های فرهنگ‌سرای خانواده در راستای کمک مؤمنانه است. 

نیکوکاران و مردم نوع‌دوست برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه شرکت در این کار خداپسندانه می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.

نظر شما