چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
برای نخستین بار، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری‌های تهران و کرمان به منظور هم‌افزایی و افزایش همکاری‌های دوجانبه امضا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برای نخستین بار، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری‌های تهران و کرمان به منظور هم‌افزایی و افزایش همکاری‌های دوجانبه، ارائه خدمات متقابل و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با هدف توسعه خدمات فرهنگی و هنری و دستیابی به توسعه پایدار امضا شد.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، حجت‌الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: کرمان سرزمین حاج قاسم سلیمانی است، کسی که امنیت کشور و مردم دنیا مدیون اوست. حاج قاسم بزرگ‌ترین دشمن صهیونیسم یهودی، مسیحی و مسلمان بود و باعث افتخار مردم نه در ایران بلکه خارج از مرزهای ایران است. کرمان سرزمین شخصیت پرور ایران است.

وی اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه همکاری‌های گسترده‌ای بین کرمان و تهران در حوزه‌های هنری شامل هنرهای نمایشی، تئاتر عروسکی و برگزاری نمایشگاه‌های میدانی و حقیقی و مجازی، تولیدات صوتی، تصویری و مکتوب صورت گیرد و منشأ تغییرات مثبت در تهران و کرمان باشد.

حجت‌الاسلام امرودی در ادامه یادآور شد: تهران پایتخت همه اقوام ایرانی است، پایتخت عرب‌ها، لرها، بلوچ‌ها، کردها، فارس‌ها و ترک‌هاست و با انعقاد این تفاهم‌نامه یگانگی‌های مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری‌های تهران و کرمان نمایان می‌شود و امید است هفته‌های فرهنگی مشترک، معرفی خانواده شهدا و ادیبان، هنرمندان حوزه انقلاب بیش از پیش رشد کند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان گفت: تجربیات ممتازی در حوزه فرهنگی هنری در کرمان صورت گرفته که تنوع، تعدد، گستردگی، عمق مطالعاتی و تاثیرگذاری زیادی داشته است.

در ادامه محمد جهانشاهی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمان نیز گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه بزرگ‌ترین عیدی برای حوزه فرهنگ و هنر شهر کرمان است و بی‌شک تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از تجربیات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بهره گیریم، این فرصت مغتنمی است که باید از آن به نفع شهروندان کرمانی استفاده کرد.

وی گفت: شهرداری کرمان تاکنون در تولید فیلم سینمایی با موضوع آموزش‌های شهروندی، برگزاری نمایشگاه‌های هنری، مسابقات نقاشی و فرهنگسرای مجازی فعالیت‌های چشمگیری کرده که امید است زین پس با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بتواند اقدامات بیشتری انجام دهد.
نظر شما