سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
با هدف آگاهی و همدلی اجتماعی به همت فرهنگ‌سرای گلستان؛
ویژه‌برنامه جهادی «حساب دفتری» به منظور آگاهی، همدلی اجتماعی و کمک مومنانه به همت فرهنگ‌سرای گلستان در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه جهادی «حساب دفتری» در شهر تهران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سعید رنجبریان رییس فرهنگ‌سرای گلستان گفت: ویژه‌برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب‌دیدگان از کرونا در محله‌های کم برخوردار شهر تهران اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ افزود: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده‌ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و عدم توانایی مالی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده‌اند و بعد از مدتی این بدهی‌ها بر روی هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: در ویژه‌برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» همکاران فرهنگ‌سراهای شهر تهران به سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح شهر مانند: سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها رفته و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم برخوردار را تسویه خواهند کرد.

رنجبریان در پایان از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با مراجعه به نزدیکترین فرهنگ‌سرای محله خود در این ویژه‌برنامه جهادی شرکت کنند.

ویژه‌برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» از ۲۵ اسفند آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک و با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ در خدمت شهروندان است.


نظر شما