شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
نمایشگاه نقاشی مجازی با عنوان «رنگ درون » به هنرمندی احسان غلافگیر در فضای مجازی منتشر شده است.
برگزاری نمایشگاه مجازی  نقاشی  «رنگ درون  » در فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی «رنگ درون  » به هنرمندی احسان غلافگیر با تکنیک رنگ روغن و سبک رئال و سو رئال به تعداد 22 اثر از چهره افراد از 24 تا 28 اسفندماه  به صورت مجازی برپا می‌شود.
 رئال یعنی واقعی و رئالیسم به معنی واقعی گری و حقیقت گرایی، نوعی گرایش هنری است که اشیاء و موجودات را آنگونه که هستند، زشت را زشت و زیبا را زیبا ترسیم می نمایند. سبک نقاشی رئالیسم نقطه مقابل سبک رومانتیک قرار دارد. سعی هنرمند نقاش رئالیسم در این است که موضوعات منتخب را بدون کم و کاست و شیرین کاری و عوام فریبانه شدن طرح در ذهن بیننده، ترسیم کند و تخیلات غیرواقعی نیافریند و شعار ندهد. مبنای کار آنان صادقانه نگری و صادقانه اندیشیدن است. سورئالیسم به سبکی که  بیان احساس یا اندیشه ی ” خالص ” بطوری که هیچ گونه زمینه ی فکری قبلی یا وابستگی ذهنی یا تعقیب و هیچ گونه ملاحظه ی اخلاقی یا قواعد هنری ، ادبی و زیباشناسی ، آن را برانگیخته و متاثر نکرده باشد.
احسان غافلگیر  لیسانس نقاشی  است که از سال 1380 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است . او در جشنواره سراسری نماز و نیاش برگزیده شده است ، دریافت دیپلم افتخار در سال 1387 ،دریافت لوح تقدیر از جشنواره هدی تهران و ....   را در کار نامه این هنرمند  است
 علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نشانی eshragh_farhangsara    مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن77326777 تماس بگیرند.
نظر شما