جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
آیین اختتامیه مجازی و تقدیر از ۱۶ نفر از برگزیدگان جشنواره «خوبی، زیباست» ویژه تولید محتوا با مضامین اخلاقی در فضای مجازی سه‌شنبه ۲۶ اسفند در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
تقدیر از برگزیدگان جشنواره «خوبی زیباست» در فرهنگ‌سرای اخلاقبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و  هنر، پس از انتشار فراخوان جشنواره «خوبی، زیباست» ویژه تولید محتوای مجازی با مضامین اخلاقی در ایام میلاد پر برکت رسول گرامی اسلام(ص) و روز اخلاق و مهرورزی، در قالب‌های؛ کلیپ، استوری موشن و عکس نوشته، تعداد ۲۸۰ اثر در بخش «آزاد» و تعداد ۲۲ اثر در بخش کانونی به دبیرخانه جشنواره در فرهنگ‌سرای اخلاق ارسال شد.

آثار ارسال شده که در راستای گسترش و ترویج مفاهیم و ارزش‌ها و مصادیق اخلاقی از جمله توکل، صبر و بردباری، وظیفه شناسی، قناعت، صداقت، امانتداری، طراوت و نشاط، مشورت، احسان، حیا و پاکدامنی، فروتنی، وفای به عهد، حُسن خلق، بخشش و سخاوتمندی، انصاف، گذشت و خردورزی، حفظ آبروی دیگران، صله رحم، همسایه داری و... تولید شده بود، هیئت داوران جشنواره ؛ رضا مهدی زاده طاهری، علیرضا احدی و مرتضی رزاقی منفرد کاشان براساس سه شاخصه؛ خلاقیت در تولید، انتقال مفاهیم و کیفیت تولید، ۱۶ اثر در قالب‌های ؛ «عکس نوشته»، «کلیپ» و «استوری موشن» را انتخاب کردند.

در آیین اختتامیه مجازی که روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند به صورت زنده از صفحه مجازی فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی  akhlagh.farhangsara@پخش می‌شود، پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و ارائه گزارشی از روند اجرایی جشنواره و متن لوح تقدیر برگزیدگان، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق سخنرانی می‌کند و به تعدادی از برگزیدگان به صورت نمادین لوح تقدیر اهدا می‌شود و جوایز نقدی آنها به حساب بانکی اعلام شده واریز می‌شود:

•قالب عکس نوشته

الف) بخش آزاد:

-رتبه اول: صالحه ایازی 
-رتبه دوم: مریم فراهانی
-رتبه سوم: ریحانه قنبرزاده
 
ب) بخش کانونی: 
-رتبه اول: ساناز خرم دل 

•قالب کلیپ

الف) بخش آزاد:

-رتبه اول: اعظم سادات میرزایی 
-رتبه دوم: الهه سمیعی
 -رتبه سوم:(مشترک) شیوا زیودار و لیلا جهانگیرفرد 

ب) بخش کانونی:

-رتبه اول: زهرا خرمن گیر 
-رتبه دوم: (مشترک) شیرین انوشیروان و حسین مسعودی آشتیانی 
-رتبه سوم: ملیکا دستاری بناب

•قالب استوری موشن

الف) بخش آزاد:

-رتبه اول: هومن به نژاد
-رتبه دوم: وفا قبادپور
-رتبه سوم: دانیال خادم نیاری

ب) بخش کانونی:

رتبه اول: شاهد پیوند
نظر شما