چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
فرهنگسرای سرو سوگواره «روایت شیدایی» را با محوریت مسابقه فیلم کوتاه و عکس عاشورایی برگزار کرد. برگزیدگان این مسابقه در روز تولد امام حسین (ع) معرفی و تقدیر می‌شوند.

برگزیدگان مسابقه «روایت شیدایی» در سالروز ولادت امام حسین معرفی می‌شوندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سوگواره مجازی عکس و فیلم کوتاه «روایت شیدایی» با هدف تبیین هویت دینی و انقلابی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای برجسته دینی همزمان با ماه محرم و ایام شهادت اباعبدالله الحسین به همت فرهنگسرای سرو برگزار شد.

این سوگواره با هدف معرفی آیین‌ها و مراسمات عزاداری در اقوام گوناگون ایرانی، نمایش روضه‌های خانگی با جمعیت کم‌تر از ۱۰ نفر، عزاداری کودکان، نذورات مردمی و ... کار خود را از شهریور ماه امسال آغاز کرد و از علاقه‌مندان دعوت کرد تا تولیدات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اکنون و در پایان سال 1399، برگزیدگان این رویداد فرهنگی در طی مراسمی معرفی شده و تقدیر می‌شوند. این مراسم روز چهارشنبه 27 اسفندماه همزمان با سالروز ولادت امام حسین علیه‌السلام از ساعت 10 در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، نفرات برگزیده این مسابقه در دو بخش فیلم کوتاه و عکس هر کدام سه برگزیده معرفی خواهند شد و جوایز نفیسی به هر کدام اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما