جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اشاره به راه اندازی پویش مردمی «بهار در راه است» برای کودکان کار از توزیع و اهدای 210 بسته هدیه برای کودکان کار در روز 26 اسفندماه خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود: راه اندازی پویش مردمی "بهار در راه است" در حوزه کودکان کار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز  با در نظر گرفتن اصل کرامت وجودی انسان در هندسه‌ معرفتی قرآن کریم برپا شد.

وی با بیان این که برخی کودکان به سبب شرایط زندگی با محرومیت از بسیاری حقوق خود، برای کسب هزینه‌های زندگی مشغول به کار هستند گفت: کار کودکان در تمامی ادوار به‌نوعی وجود داشته است و فقر عامل اصلی کار کودکان است ولیکن آموزش و پرورش ناکافی، قوانین فرهنگی و اجتماعی نادرست، مشکلات اقتصادی جامعه، تعداد اعضای خانواده، جغرافیا و اقتصاد جهانی همه و همه در افزایش میزان کار کودکان تأثیرگذار است.
 
حشمتی همچنین گفت: این برنامه به همت  فرهنگ‌سرای کار و تعاون با همکاری خیرین و سایر نهادها برپا شده است.
بانوان هاشمی و حسینی فر، مشاوران رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بابایی رییس فرهنگسرای عطار در روز اجرای رویداد فوق حضور داشتند.

علاقه مندان برای شرکت در برنامه های مرتبط با حوزه کودکان کار می توانند به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.

توزیع و اهدای  210 بسته هدیه برای کودکان کار /// عکس ندارد

توزیع و اهدای  210 بسته هدیه برای کودکان کار /// عکس ندارد


نظر شما