جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۷۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
رییس پردیس تئاتر تهران اسامی برندگان نخستین جشنواره مجازی «تئاتر کاغذی» را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران و دبیر نخستین جشنواره مجازی «تئاتر کاغذی» از به پایان رسیدن این مسابقه و انتخاب نفرات برگزیده خبر داد و گفت: در طول برگزاری این مسابقه بیش از هزار و ۸۰۰ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و پس از بررسی اولیه، هزار و پنج اثر واجد شرایط ورود به مرحله بازبینی تشخیص داده شد.

وی اضافه کرد: این آثار پس از بازبینی توسط هیئتی متشکل از رضا فقیهی، احسان بیرامی، مرجان خورسند و بابک تن به مرحله داوری راه پیدا کرد و در نهایت در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه با حضور فاطمه امینی، احسان مهدی، مجید قناد و ساغر لطفی نژاد به عنوان هیئت‌داوران، آثار برگزیده انتخاب شدند.

نفرات برگزیده به عنوان رتبه اول

لیانا نام‌آور، سامیه و فاطمه حیدری، آتریسا لطفی، آیسان فلاحی، نسیم عباسی، رومینا و روژینا ندایی، محدثه و مائده مهری، غزاله مهربان یکتا و آزاده حیدری.

نفرات برگزیده به عنوان رتبه دوم

زینب و زهرا اسماعیل اخوان طاهری، آتنا و علی زارع صبا، گلارین و امیر ماهان رحمتی، آرین جانباز، نیایش نجیب‌زاده، ترانه محمدی، نازنین رادفر، محمدمتین وحیدی و ملورین اهدایی.

نفرات برگزیده به عنوان رتبه سوم

نگار سبزی، مینو معنوی، طاها یادگاری، آیسا پارپایی، سیده فرینا کسایی، مهیار و مهتا گرامی، مهدی جعفری، فاطمه زهرا ملایی، محمدحسن و محدثه ساقی.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
0
کاش نمونه کار برندگان رو می دیدیم بفهمیم واقعا چقدر خوب بودن و چقدر آشنا بودن
نظر شما