پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن بهار 1400 و با هدف معرفی اماکن گردشگری پایتخت، پویش «تهران با تو» را با شعار محوری «لبخند 1400» برگزار می‌کند.
فراخوان پویش مجازی «تهران با تو» منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ویژه برنامه فصل دل‌تکانی (استقبال از بهار) پویش «تهران با تو« با شعار محوری «لبخند 1400» و با هدف معرفی مکان‌های گردشگری شهر تهران و ترغیب شهروندان به بازدید از این اماکن را به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و به همت فرهنگ‌سرای فردوس در قالب مسابقه عکس همراه با جوایز ارزنده تا تاریخ 31 فروردین‌ماه 1400 برگزار می‌کند.


گردشگری امروزه یکی از مسایل مهم و موثر اقتصادی و یکی از عوامل برجسته ارتباط اجتماعی و فرهنگی است؛ در این میان ابنیه‌های تاریخی، به دلیل نمایش هویت شهرها، از ارزش بسیاری جهت هویت بخشی به شهر برخوردار هستند؛ که در راستای تحقق این مهم در حوزه معرفی اماکن دیدنی و گردشگری کلان‌شهر تهران و ترغیب شهروندان با بازدید از آن‌ها، پویش مجازی «تهران با تو» در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌شود.

•    مراحل شرکت در پویش تهران با تو:

الف) علاقه‌مندان با انتخاب مکان (ترجیحا نزدیک‌ترین نقطه به محل سکونت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تردد کمتر در سطح شهر) و ثبت عکس موضوعی از زاویه دید دوربین عکاسی و یا تلفن همراه به نحوی که سوژه مدنظر یعنی معرفی مکان گردشگری شهر و تصویر فرد با لبخند و ماسک (طرح لبخند باید روی ماسک کشیده شود) در کنار ساختمان و یا مکان و ابنیه گردشگری در قاب عکس نمایان باشد، امکان شرکت در این پویش و مسابقه را خواهند داشت.

ب) شرکت‌کنندگان عکس ثبت شده را در صفحه شخصی خود به شکل پست همراه با کپشن (اعلام شرکت در پویش «تهران با تو» و معرفی کوتاه مکان گردشگری) و با درج هشتک های:

#تهران_با_تو @tehran_ba_to      #پویش     #نوروز_ایرانی     #بهار1400     #لبخند1400   #گردشگری      #عکاسی      #ماسک_فراموش_نشود       #به_سوی_آسمان   #تهران_شهری_برای_همه         #فرهنگسرای_فردوس @ferdos.farhangsaraa   #سازمان_فرهنگی_هنری_شهرداری_تهران

بارگزاری کنند. چنانچه صفحه افراد خصوصی (Private) است و قابلیت دیدن صفحه برای عموم وجود ندارد، در پایان مهلت شرکت در این پویش، می‌توانند عکس درج شده در اینستاگرام خود را از طریق دایرکت برای صفحه رسمی پویش ارسال نمایند.

•    شیوه ارزیابی و انتخاب عکس و اثر مجازی برگزیده:

پس از پایان زمان برگزاری پویش «تهران با تو»، اثر منتشر شده در فضای مجازی توسط گروه کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و 10 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی خواهد شد. شیوه و نحوه کسب امتیاز در ارزیابی آثار منتشر شده به شرح ذیل است:
الف) کیفیت و قابلیت هنری عکس ثبت شده
ب) تعداد بازدید و لایک از پست منتشر شده

•    جوایز برگزیدگان:

-    نفر اول لوح تقدیر و مبلغ 100/000/000 ریال جایزه نقدی
-    نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 50/000/000 ریال جایزه نقدی
-    نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ 30/000/000 ریال جایزه نقدی
-    نفرات چهارم تا دهم هر یک مبلغ 10/000/000 ریال جایزه نقدی


•    سایر مقررات و توضیحات:

1-    در این پویش همه گروه‌های سنی امکان شرکت خواهند داشت و نام درج شده در صفحه اینستاگرام به عنوان صاحب اثر شناخته خواهد شد.
2-    امکان عکاسی با دوربین و یا گوشی تلفن همراه بوده و همچنین آثار منتشر شده که در صفحات دیگران بازنشر داده شود به نام صاحب صفحه امکان شرکت در این پویش را خواهد داشت.
3-    رعایت ضوابط و مقررات اخلاقی و پوشش اسلامی جهت شرکت در این پویش الزامی است. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق اثر ارائه شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.
4-    هر شرکت کننده با درج و نشر یک عکس امکان شرکت در این پویش را خواهد داشت.

مهلت شرکت در این پویش تا تاریخ 31 فروردین 1400 است. پس از پایان مهلت ارسال آثار، با ارزیابی شورای کارشناسی به نفرات اول تا دهم جوایز ارزنده‌ای همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد. مراسم معرفی برگزیدگان و اهدا جوایز در اردیبهشت 1400 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این پویش در اینستاگرام به نشانی  @tehran_ba_to  مراجعه کنند.

نظر شما