سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
ازسوی فرهنگسرای خاتم(ص) انجام شد
جوایز چهارمین جشنواره ملی مادران قصه گو در بخش‌های عمومی و بخش ویژه قصه‌های کرونایی به برگزیدگان این جشنواره اهدا شد.

اهدای جوایز چهارمین جشنواره ملی مادران قصه گوبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهارمین جشنواره مادران قصه گو برای نخستین بار در سطح ملی و با توجه به شیوع بیماری کرونا با استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برگزار و با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم اختتامیه به صورت حضوری، جوایز این جشنواره برای برگزیدگان ارسال شد.

برگزیدگان چهارمین جشنواره مادران قصه گو با توجه به رتبه های کسب شده، تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی دریافت کردند.

سید احمد موسوی، دبیر چهارمین جشنواره مادران قصه گو مستقر در فرهنگسرای خاتم (ص) با اعلام این خبر افزود: چهارمین جشنواره مادران قصه گو در شرایطی برگزار شد که در کشور با چالش‌های بیماری کرونا مواجه هستیم و در این فضا مقرر گردید تا این دوره در فضای مجازی و در سطح ملی باشد.

مصطفی رحماندوست، جلال رحمانیان و پروین پناهی داوری چهارمین جشنواره ملی مادران قصه گو را برعهده داشتند و بر اساس آرای آنان نتایج جشنواره در بخش‌های مختلف به شرح زیر اعلام گردید:

- در بخش قصه گویی قرآنی و مذهبی مژگان حاجی آبادی از شهر ری استان تهران با قصه حضرت عزیر نبی علیه السلام.

- در بخش بخش قصه‌های بومی محلی فاطمه محمودی از استان آذربایجان شرقی، شهر میانه با دوقصه به زبان ترکی و فارسی و اعظم السادات ابطحیان مهرجردی از استان تهران با قصه خدا بده شانس به لهجه یزدی.

- در بخش قصه‌های آزاد فاطمه محمودی با چهار قصه از استان آذربایجان شرقی شهر میانه، زینب رنجبر با قصه یک شروع قشنگ و مهناز کریمی از شهر تهران با قصه مشکل زرافه ای.

- در بخش قصه‌های کرونایی خانم طاهره حاج حسینی از استان یزد شهر یزد با قصه درخانه بمانیم و صبا لیلایی با قصه مداد رنگی قرمز کرونایی.

فاطمه محمودی از استان آذربایجان شرقی شهر میانه به عنوان برگزیده ویژه این دوره از جشنواره معرفی شد و همچنین به دلیل استقبال گروه سنی کودک و خردسال از این جشنواره، هیأت داوران انتخاب ویژه خود را به قصه گویی خانم دیانا سلطانی با قصه ببر و دارکوب اختصاص داد.

دبیرخانه مرکزی چهارمین جشنواره ملی مادران قصه گو به نشانی: تهران، بزرگراه آیت ا... سعیدی، خیابان پژاند، خیابان شیرودی، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم (ص) با شماره تماس: ۷-۶۶۲۰۷۰۶۵ پاسخگوی شهروندان است.




نظر شما