چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۸۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
نماهنگ «منو بشناس» اثری از موسسه ماوا با حضور چهل خواننده مطرح کشور به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ موسیقی ایران منتشر شد.
«منو بشناس» با حضور 40 خواننده منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نماهنگ «منو بشناس» با حضور چهل خواننده مطرح کشور به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ موسیقی ایران منتشر شد.

 لطفا عینک آفتابی‌تان را بردارید. اگر هم عینک آفتابی ندارید، به‌قول سهراب سپهری چشم‌هایتان را بشویید. اخبار تمام رسانه‌ها را چند دقیقه بی‌خیال شوید. گول هیچ تصویر سیاه و سفیدی را  نخورید. چند دقیقه بی هیچ واسطه‌ای ایرانمان را  در «منو بشناس» تماشا کنید و خواننده‌هایی را ببینید که این سال‌ها صدای اغلبشان را با خواندن عاشقانه‌ها به خاطر داریم، و ببینید هر چند از عشق که می‌خواندند هم اغلب خوب می‌خواندند اما از وطن جور دیگری می‌خوانند. اصلا با عشق دیگری می‌خوانند. به موسیقی خوش‌ریتم، ساده و اثرگذار این نماهنگ دقت کنید، به شعر و کلامی که به یادمان می‌آورد ایرانی هستیم، با افتخار ایرانی هستیم و اهل کشور زیبایی که شهامت، لبخند و نجابت را در هیچ شرایطی از یاد نبرده است.

بی‌خیال همه خبرها شویم. زل بزنیم به تصویر وطن. به کویر و رود و کوه و دریا. به حرم امام هشتم و آرامگاه حافظ و تخت جمشید. زل بزنیم به ایران که مجموع همه این خوبی هاست.

« بر اساس این  گزارش به نقل از خبرگزاری فارس، «منو بشناس» با رویکردی متفاوت، با حس درونی خودمان و ایران یکپارچه‌ای که در این نماهنگ نشان داده شده را یکپارچه ببینیم. «منو بشناس» را بی عینک، با چشم‌های شسته تماشا کنیم. ایران را، وطن را، جانمان را با عشق تماشا کنیم.
نظر شما