جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه‌ی شعبان سالروز میلاد حضرت امام زمان(عج) با عنوان "حقیقت قطعی" از سری تولیدات ویدئویی «نشان» توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت نیمه‌ی شعبان سالروز میلاد حضرت امام زمان(عج)،گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب با عنوان "حقیقت قطعی" از سری تولیدات ویدئویی «نشان» توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
در این اثر بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون نیمه‌ی شعبان که مظهر امید به آینده است و مهدویت که اگر مهدویت نباشد، معنایش این است که همه‌ی تلاش انبیاء، همه‌ی این دعوت‌ها، این زحمات طاقت‌فرسا،اینها بی‌فایده باشد، بی‌اثر بماند. بنابراین، مسئله‌ی مهدویت یک مسئله‌ی اصلی؛ جزو اصلی‌ترین معارف الهی است. مسئله‌ی انتظار هم که جزء لاینفک مسئله‌ی مهدویت است، از آن کلید واژه‌های اصلی فهم دین و حرکت اساسی و عمومی و اجتماعی امت اسلامی به سمت اهداف والای اسلام است و همچنین مسئله انتظار یعنی ترقب، یعنی مترصد یک حقیقتی که قطعی است،"بودن" این معنای انتظار است، انتظار یعنی این آینده حتمی و قطعی است ، مورد بازخوانی قرار گرفته است.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.



مطالب مرتبط
نظر شما