پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳
به همت جبهه عمل اسلامی لبنان و اتحاديه جهانی علمای مقاومت؛
گرامیداشت یاد انیس نقاش سه‌شنبه با حضور جمعی از فعالان محور مقاومت به همت جبهه عمل اسلامی لبنان و اتحاديه جهانی علمای مقاومت در بیروت برگزار می شود.
همایش گرامیداشت انیس نقاش در لبنان برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جبهه عمل اسلامی و اتحادیه علمای مقاومت سه‌شنبه این هفته نشستی را با حضور جمعی از فعالان محور مقاومت در گرامیداشت یاد انیس نقاش برگزار می‌کنند.

در بیانیه برگزار‌کنندگان این همایش آمده است: انيس نقاش تصويری مقاوم و محو‌ناپذير بر روی ديوار قدس است، چرا كه او در ذهن ما با تمام عزم و پافشاری، زيباترين و صادقانه‌ترين واژه‌های مقاومت را ترسيم كرد. او با انقلاب بيعت كرد و تصمیم گرفت تا با وجدان و شمشیر و با مواضع تزلزل‌ناپذیر خود به رويارويى با انواع محدوديت‌هاى اعمال شده بر  ملت‌ها قيام كند. او مونس مقاومت و ايستادگی بود. او نقاشی بر ديوار چالش‌ها بود. گراميداشت او گراميداشت ما است .

جبهه عمل اسلامی لبنان و اتحاديه جهانی علمای مقاومت از همگان دعوت کردند تا در مراسمى كه با حضور جمعی از علما و شخصيت‌های سياسی و رسانه‌ای برگزار می‌گردد، حضور يابند.

در این مراسم جمعی از صاحب‌نظران از جمله دكتر شيخ زهير الجعيد هماهنگ‌كننده جبهه عمل اسلامی؛ شيخ ماهر حمود رييس اتحاديه جهانی علمای مقاومت، محمد رعد، رئيس فراكسيون مقاومت در پارلمان لبنان، دكتر عباس خامه يار به نمايندگی از جمهوری اسلامی ايران، محمود العالول، نائب رئيس جنبش فتح و سخنرانانی از مراکش، یمن، و عراق سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم، سه شنبه دهم فروردين ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به وقت تهران در هتل كومودور، الحمراء برگزار و همزمان بر روی شبكه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش می‌شود.
نظر شما